Dupllo Kliko ne Videot tona Qe ta Zmadhosh Videon ne Madhesi te Ekranit tuaje Kompjuterik.

Të vërtetën rreth problemit te puçrrave ne fytyren TUAJ!

Ashtu si shumë njerëz të mirë unë kam qenë viktimë e puçrra fytyre vulgaris (asaj një emër të përshtatshme për një të tillë vulgare sëmundje) termi mjekësor për pimples. Puçrra fytyre problemi im më ka bërë rënduara, më kërkoj me zë të lartë, dhe e bëri më të inatosur. Mijëra njerëz për çdo vit janë afflicted me puçrra fytyre një problem dhe problemi tyre puçrra fytyre bën recluses jashtë mënyrë shumë të rinj dhe madje edhe të rriturit. Puçrra fytyre juaj problemi shkaktohet kur tuaj pores merrni yndyror i bllokuar dhe materiale të bëra nga dhjamor gjëndër accumulates, dhe një "përplasem" duket nën lëkurë-ose ndoshta një whitehead ose një blackhead (një comedone). Blackheads nuk janë të shkaktuara nga dirt por nga discoloring efektin e ajrit në material yndyror në bllokuar pore. Nëse kjo bëhet infektuar një substancë puprri rezultate. Ky është shpjegimi i pimples mjekësore, por ajo që njerëzit duan të dinë të vërtetë është "Si mund ta shpëtoj tim puçrra fytyre problem!?" Si çdokush mund t'ju them se gjëja më e keqe për të bërë është që të shtyjë ose "pop" një puçërr. Për shkak se kjo jo vetëm që do të shkaktojnë puçrra fytyre problemin tuaj të keqësohet, por mund të rezultojë në jetën e gjatë scars. Pa marrë parasysh atë që ju shihni në TV ose në filma dhe pa marrë parasysh çfarë dikush në familjen tuaj apo ndonjë mik atë që ju tregon, se NUK pop puprri. Unë flas nga përvoja personale, puçrra fytyre problemi im ishte aq i keq unë nuk mund të qëndrojë ai kështu që unë popped pimples duke u përpjekur të jetë proaktiv në marrjen shpëtoj prej tyre. Kjo metodë është e gabuar për t'u përfshirë në bëjnë diçka për të shpëtoj veten tuaj puçrra fytyre e problemit. Jam ende duke paguar për të bërë nga ana e scars atë që mbeten të përballen me tim. E drejta është një mënyrë e thjeshtë trick I mësuar se mësimet puçrra fytyre dramatikisht: Avulli juaj natën mbi të përballen me një amfiteatër i ujit të ngrohtë për 20 minuta para se të fle në pension (kjo duhet të jetë pasi të lahet tuaj tërësisht të përballen me një derë e mirë me cleanser si Olay e fytyrës apo e Neutragena lloj pëlhurash) Dhe pastaj një masazh gjysmën e një lugë çaji vaj ricini onto tuaj për të përballet me rreth 1 minutë, deri sa të përballet me lehtësi është vetëm i ndritur. Kjo do të ndihmojë të mbani pores hapur dhe për të parandaluar formimin e re nga pimples (e steaming hap pores dhe ndihmon heqin qafe e vjetër pimples). Në mëngjes lavazh tuaj ju duhet të përballet me përsëri menjëherë pas zgjuar dhe të përballen me avull përsëri më shumë për 20 minuta. Pas steaming tuaj të përballet me në mëngjes çikla tuaj me të përballet me ujë të ftohtë dhe thahet. A kjo vazhdimisht çdo natë dhe në mëngjes për rezultatet optimale në puçrra fytyre sqarimi i problemit tuaj. Tani që ju jeni të armatosur me këtë informacion ta përdorin sonte dhe watch përmirësimin tuaj si puçrra fytyre fades problemin tuaj dhe skuqje të lëkurës fillon vetëm pas një kohe të shkurtër.

0 comments:

Post a Comment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Per te Shtuar Komentin tuaj ne Chat , Shkruaje Tekstin dhe Shtyp ENTER ne tastaturen tuaje.

Festoni me Stupcat 2009 Pjesa 3 Kohezgjatja 1:18:55 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Prrall me Tupan Emisioni i 80 Kohezgjatja 1:24:58 Minuta