Dupllo Kliko ne Videot tona Qe ta Zmadhosh Videon ne Madhesi te Ekranit tuaje Kompjuterik.

Silver plumb për puçrra fytyre? - Nuk ma ha mendja!

Kam lexuar kohët e fundit një raport të diskutuar suksesin e projektit në rend të genome bakteriet e që është thënë të shkaktojnë puçrra fytyre, Propionibacterium acnes, dhe se si kjo mund të çojë në mënyra të reja për të trajtuar puçrra fytyre. Është bërë më lehtë se si mendoj se ne mund të kërcejnë konkluzione, që mund të mos jenë të mbështetur nga dëshmitë, ose me sens të përbashkët. A nuk merrni më të gabuar, Unë përzemërsisht mbështetjen e kërkimit shkencor e komunitetit shkencor që është duke bërë në fushën e puçrra fytyre, dhe unë jam me shpresë se do të çojnë në trajtimet më të mirë, apo kuptim më të mirë të asaj që puçrra fytyre trajtimet janë gjasa për të punuar. Artikulli filloi duke thënë se "Evropian shkencëtarët kanë sequenced e plotë të genome bakteriale e një specie të përfshirë në shumë raste të puçrra fytyre, dhe ata tashmë janë duke punuar për të mundshëm të ri të bazuar në tretmanet që arritje". Kjo është mirë, por pastaj ka vazhduar me supozimin se kanë gjetur të baktereve të cilat shkaktuan puçrra fytyre, dhe decoded it's genome, ishte vetëm një çështje kohe para se problemi i puçrra fytyre ishte zgjidhur. Ky është një hap i madh për të shkuar nga sequencing e genome një bakteriet e përfshirë në shumë raste të puçrra fytyre, të thartim puçrra fytyre. Nëse një bakteret ishte shkaku i puçrra fytyre, pastaj njerëzit që kishin të baktereve puçrra fytyre do të ketë, dhe njerëzit që nuk kanë të nuk do të baktereve. Gjithashtu kjo do të jetë e mundur të kalojë puçrra fytyre dikujt tjetër, me kontakt fizik. Ajo mund të jetë e vërtetë se kjo baktereve është i përfshirë në shumë raste të puçrra fytyre, por, sipas mendimit tim, nuk është e vërtetë që ajo shkakton puçrra fytyre.

0 comments:

Post a Comment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Per te Shtuar Komentin tuaj ne Chat , Shkruaje Tekstin dhe Shtyp ENTER ne tastaturen tuaje.

Festoni me Stupcat 2009 Pjesa 3 Kohezgjatja 1:18:55 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Prrall me Tupan Emisioni i 80 Kohezgjatja 1:24:58 Minuta