Dupllo Kliko ne Videot tona Qe ta Zmadhosh Videon ne Madhesi te Ekranit tuaje Kompjuterik.

Gojëmjaltë Natyrore formulë për të ndaluar kapsllëk dhe puçrra fytyre

Këtu është se si për të ndërtuar një gojëmjaltë natyrore që mund ta ndalë kapsllëk, çlirojë puçrra fytyre, përmirësojnë lëkurën tuaj dhe ju japin më shumë energji. Gojëmjaltë i është një bazë të lëngshme slurry që mund të përdoren për të shtuar më shumë përbërësit natyrore. Baza e të lëngshme mund të bëhen nga vende të ndryshme të freskëta apo lëngje oriz, tërshërë, ose bajame milks. Rri larg qumësht qysh qumësht krijon mukozë përgjatë gastrointestinal astar. Zgjidhni dhe çdo përzierje e lëngjeve në vijim dhe ato në një pour blender. Lëngje - mollë, pineapple, portokall, mandarinë Milks - oriz ëndërr, tërshërë qumështi, bajame qumësht Të përdor një kombinim të oriz ëndërr 40%, 40% qumësht bajame, dhe 20% me mollë lëng. Ju mund të përdorni të kombinime që ju pëlqen. Ndonjëherë Unë vetëm mund të përdorin të gjitha oriz ëndërr. Të tjera herë unë do të përzierje 75% bajame qumësht me 25% të freskëta apple lëng. Të gjitha këto lëngje të lëngshme të sigurojë dy pika tuaj për të ndihmuar tuaj stop kapsllëk. Sesam Qumësht Ju gjithashtu mund të bëjë susam qumështit dhe përdorimin tuaj në këtë smoothies. Në librin e tij, Blending Magjike, Bernard Jensen, mjek diete, nice vërtetë ka një recetë për susam qumësht. "Unë besoj se susam është një nga pasardhësit tanë më të mirë. Ajo është një pije të mrekullueshme për të fituar peshë dhe për lubricating shtresë e zorrëve. Është vlera ushqyese e saj nuk ka shok në botë, pasi që është e lartë në proteina dhe minerale. Kjo është pasardhës që është përdorur kaq shumë si një bazë e ushqimit në Arabi dhe Lindje Indi. Përzierje për 1 - 1 1 / 2 minuta kohë për të bërë të butë, 2 gota me ujë të distiluar 1 / 4 filxhan të Sesam farë 2 Tablespoons soy Qumësht pluhur " Në vend të 2 gota me ujë të distiluar 1 filxhan përdorimin e ujit dhe 1 filxhan oriz yndyrë të ulët dhe ëndrra e lë jashtë 2 tablespoons e soy qumësht pluhur. Kjo do ta bëjë këtë më pak të sjell shëndet pije. Unë preferoj të mos jepni fëmijëve soymilk ose soy prodhimet e tyre për shkak të karakteristikave estrogen imituar. Banane Base Tjetra I gjithmonë ngre një banane. Kjo i jep të lëngshme edhe pak më shumë trashėsia. Gjithashtu bananas në kalium janë të larta dhe të tjera të mineraleve. Ato përmbajnë fibër pak dhe ende nuk krijojnë kapsllëk kur përdoret me fibër fruta të tjera. Përdor bananas se nuk janë të dalloi qysh në këtë moment ata janë mjaft të pjekur dhe janë më të sjell shëndet. Unë ngrijë bananas kështu kur unë jam nga ato që unë i freskët mund të përdorni ato të ngrira. Main përbërësit Tjetra I zgjidhni një frut që do të jetë element përbërës kryesor. I use strawberries kur janë në sezonin, nëse ju keni organike frutave të freskëta, atëherë kjo është mënyra më e mirë për të krijuar gojëmjaltë tuaj. Çka të bëj është ngrirja e frutave gjatë sezonit të saj kështu që unë mund të ketë disa nga ky fryt edhe pak kohë se saj sezonale kandidojë. Nëse është e frutave organik, të përdorin të gjithë fruta pa lëvozhgë. Whole frutat përmbajnë shumë fije që do t'ju ndihmojë të ndalur kapsllëk. Zgjidhni prej frutave që janë në sezonin. Avocado Pjepër Pjeshkë, mango, papaja Pineapple, apricots, mollë Strawberries, blueberries, raspberries Figs Prunes tharë, peaches, apricots, figs Shtoni në të ushqyesve në Bazën juaj gojëmjaltë Pasi të keni themelore gojëmjaltë tuaj, ju mund t shtoni ushqyesve të tjera që do t'ju ofrojë shtesë fibër, vaj, vitamina, minerale dhe shumë të tjera ushqyesve. Këtu është një shortlist e disa nga elementët që ju mund të shtoni smoothies tuaj. Shto vetëm 2-3 përbërësit tjerë kështu shijen tuaj gojëmjaltë nuk merr komplekse ose të pazakontë. Por mund të eksperimentojnë me të ndryshme të ushqyesve që dëshironi të shtoni. Almonds Lëng panxhar pluhur Black rrip melasë Capra mineral thartor Ujë të distiluar Ice cubes Fig lëng shurupit Fije liri Flaxseed dhe vaj Mjaltë, oriz shurupit Lecithin granules Pluhur vitaminë C Raisins Rajs tërshërë ose krunde Sesam fara Fara luledielli, fara kungull Gruri embrion Making smoothies është fun dhe ushqyese. Pasi ta keni krijuar bazën slurry, atëherë ju mund të shtoni përbërësit shumë të tjera natyrore do t'i japë të energjisë, ndalesa kapsllëk, puçrra fytyre qartë, dhe shumë të tjera shëndetësore ofrojnë përfitime.

0 comments:

Post a Comment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Per te Shtuar Komentin tuaj ne Chat , Shkruaje Tekstin dhe Shtyp ENTER ne tastaturen tuaje.

Festoni me Stupcat 2009 Pjesa 3 Kohezgjatja 1:18:55 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Prrall me Tupan Emisioni i 80 Kohezgjatja 1:24:58 Minuta