Dupllo Kliko ne Videot tona Qe ta Zmadhosh Videon ne Madhesi te Ekranit tuaje Kompjuterik.

Duke përdorur Pantothenic Acid (Vitamina B5) si një trajtim puçrra fytyre

Si Pantothenic Acid Punon Shumë njerëz e kanë komentuar më parë se unë rekomandoj vitaminë B5 (acidi pantothenic) një shumë për të puçrra fytyre sufferers. Nuk ndodh të jetë një arsye për këtë: Kjo është ajo që e pastroi tim puçrra fytyre. Krejtësisht. 100% eleminua. Nëse ju nuk e kanë provuar atë më parë, unë me forcë i kërkojnë që të ju jap një vazhdo ajo, ajo është me të vërtetë amazing stuff. Pantothenic acid, i njohur gjithashtu si vitaminë B5, është zakonisht e plotësuar në doza të mëdha për të zvogëluar prodhimin e naftës dhe për të ndihmuar shpëtoj lëkurën tuaj të puçrra fytyre. It works like Accutane, në kuptimin se ajo redukton prodhimin e naftës. Pantothenic acid, megjithatë, punon duke ndihmuar trupin tuaj të metabolize e fats në trupin tuaj që më pas të kthehet në sebum. Accutane zvogëlohet në fakt e naftës gjëndra për të bllokuar e naftës që vjen nga tuaj nëpërmjet të ndeshin. Që nga pantothenic acid adreson në themel të problemit, është, në fakt, zgjidhja më efikase. Le të të hyrë në detaje se si saktësisht pantothenic acid punon. Gjatë procesit të metabolizmit natyrore tuaj, trupin tuaj prishet fats. Kur trupi juaj nuk ka mjaft coenzyme-A, jo të gjithë këta mund të jetë i prishur fats poshtë, dhe trupi juaj ka të shpëtoj disa prej tyre si, në mënyrë që ata janë ejected tuaj nëpërmjet naftës gjëndra mbi lëkurën tuaj në formën e sebum (naftë) . Nga krijuar më shumë coenzyme-A, këto mund të jenë ekstra fats thyer poshtë me pjesën tjetër, dhe prodhimi i naftës do të reduktohet në masë të madhe. Coenzyme-A është e përbërë nga tri gjëra: Cysteine, ATP dhe Pantothenic Acid. Trupi juaj kujdeset e cysteine ATP dhe duke prodhuar nga ai vetë, në mënyrë B5 vitaminë është e vetmja gjë që keni për të marrë në nëpërmjet ushqimit. Nga mbështetur me acid pantothenic, më shumë coenzyme-A është producted, fats poshtë janë thyer më të mirë, dhe më pak vaj përfundon në lëkurën tuaj. Pa shumë tuaj naftës në fytyrë, kur merr një vrimëz i bllokuar, e p. acnes bakteret do të ketë asgjë për të ushqyer të lulëzojë dhe nuk mund të shkaktojnë puçrra fytyre në vendin e parë. Duke patur parasysh se pantothenic acid punon për më shumë se 90% e njerëzve që marrin, duke përfshirë veten time, ky është një ilaç shumë efektiv. Që nga ajo e të gjithë ujit natyral dhe i tretshëm, është shumë i sigurtë se Accutane, e cila punon vetëm për 70% -80% e njerëzve që marrin atë. Kjo është edhe më efikase sesa Accutane, sepse kjo eliminon problemin, në vend që të mbulojnë atë nga gjëndra dhe zvogëlim të zënë të fats në brendësi të trupit. Me plotësimin Pantothenic Acid Siç e kam thënë më parë, për të trajtuar një pantothenic acid mangësi, ju duhet të marrin sasi të mëdha se, deri në rreth 12 gram ose kështu. Jo të gjithë e ka mjaft për të marrë më shumë se pse, në mënyrë të rekomanduar dozë është si më poshtë: Fillo me rreth 4 gram në ditë. Gjithmonë ndajë doza në 4 herë në ditë, përhapjen e tyre sa më shumë që të jetë e mundur. Për të parandaluar stomak ngacmim, i vetmi efekt anësor i njohur pantothenic acid, do të përpiqen të marrin atë me ushqim ose të paktën një gotë me ujë. Në qoftë se 4 gram nuk punon për ju, ajo ngadalë luftoj deri ju filloni për të parë rezultatet, duke ndaluar në rreth 12 gram. Kur ju të gjeni një dozë që duket të jetë duke punuar për ju, të qëndrojnë me të rreth dy muaj për të vërtetën, duke vazhduar të ndajë doza në mënyrë që ju jeni në ndarjen e Doza 4 pjesë. Pas këtyre dy muaj apo më shumë, ju duhet të jenë në gjendje të xhoko përsëri në atë deri sa ju filloni duke parë rezultatet negative të gjeni se sa ju duhet të vazhdojë të marrë si një "dozë mirëmbajtje". E vetmja gjë për të parë për pantothenic acid është se mund të zbrazë trupin tuaj B vitaminat e tjera, kështu që një B-50 komplekse duhet të merren me të. Disa thonë se ju duhet gjithashtu të marrin xing me të, se unë vetëm marrin B-50. Që nga pantothenic acid duhet të marrë në doza të mëdha për të parë rezultatet, do të thotë se ju mund të përpiqet të harroni të merrni aq sa duhet nga ngrënie ushqime të lartë në të, ose me anë të një multivitamin ose vitaminë B kompleks. Ju mund të harrojmë edhe për marrjen e acidit pantothenic pilula, pasi që do të thotë se ju do t'i duhet të marrë 20 + pilula çdo ditë. Ka vetëm të vërtetë një mënyrë të arsyeshme për të marrë sasinë e B5 ju duhet t'i trajtoni puçrra fytyre, e cila është pantothenic acid pluhur. Acid Pantothenic pilula nuk mund të gjenden në shumë dyqane, shumë më pak se kjo formë e pluhur. Disa dyqane ushqimore shëndetësor mund të keni atë, por ato rreth tim nuk zonën. Ju mund të jetë në gjendje të bisedoni me dikë në dyqan dhe ata kanë qëllim për ju, edhe pse është e shënuar deri zakonisht mjaft. Më e lehtë dhe cheapest mënyrë për të marrë pantothenic acid është pluhur në atë mënyrë që vetëm online. Një kërkim në Google do të zbulojë shumë websites, të tilla si Amazon.com, që shesin pantothenic acid pluhur në një çmim të madh.

0 comments:

Post a Comment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Per te Shtuar Komentin tuaj ne Chat , Shkruaje Tekstin dhe Shtyp ENTER ne tastaturen tuaje.

Festoni me Stupcat 2009 Pjesa 3 Kohezgjatja 1:18:55 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Prrall me Tupan Emisioni i 80 Kohezgjatja 1:24:58 Minuta