Dupllo Kliko ne Videot tona Qe ta Zmadhosh Videon ne Madhesi te Ekranit tuaje Kompjuterik.

Posht me puçrra fytyre!

Ashtu si shumë njerëz të mirë unë kam qenë viktimë e puçrra fytyre vulgaris (asaj një emër të përshtatshme) termi mjekësor për pimples. Ajo ka bërë mua rënduara, më kërkoj me zë të lartë, dhe e bëri më të inatosur. Mijëra njerëz për çdo vit janë afflicted nga ajo, dhe kjo e bën recluses nga një të mirë shumë adoleshentëve. Ajo është shkaktuar kur tuaj pores merrni yndyror i bllokuar dhe materiale të bëra nga dhjamor gjëndër accumulates, dhe një "përplasem" duket nën lëkurë-ose ndoshta një whitehead ose një blackhead (një comedone). Blackheads nuk janë të shkaktuara nga dirt por nga discoloring efektin e ajrit në material yndyror në bllokuar pore. Nëse kjo bëhet infektuar një substancë puprri rezultate. Si çdokush mund t'ju them se gjëja më e keqe për të bërë është që të shtyjë ose "pop" një puçërr. Për shkak se kjo nuk do të shkaktojë vetëm më shumë, por mund të rezultojë në jetën e gjatë scars. Pa marrë parasysh atë që ju shohin në TV apo një mik ju tregon se, nuk pop një puçërr. E di, e kam bërë gabim dhe unë jam ende regretting ai. Por jo shumë kohë më parë kam zbuluar një mënyrë për të zvogëlojë intensitetin e shpërthime tim, edhe pse ndalesa të shkurtra e tërësisht thartim tyre. I shmanget krejtësisht kokërr produkteve, veçanërisht më të bukës, misër, drithëra, dhe të tjera pastries, (gjithashtu patate) dhe ende për të marrë të gjitha vitaminat tim të shtoj embrion gruri dhe ai që bën birrë e maja të kos ose qumësht dhe fruta. Ai që bën birrë maja e bën të marrë kohë për të marrë një shije të megjithatë, dhe mund të gjenden në shumicën nëse jo të gjitha dyqanet ushqimore Shëndetësisë. Kjo metodë Maj apel për ju ose mund të mos. Përdor gjykimin tuaj dhe shikoni se si është e drejtë për ju.

0 comments:

Post a Comment

Ju Lutem lini Komentet tuaja sa i perket postimeve qe ne kemi bere, si dhe mund te shtroni Pyetje,Pergjigje per qfardo qe deshironi ju. Prandaj mos hezitoni Komentoni menjehere,Faleminderit.

Per te Shtuar Komentin tuaj ne Chat , Shkruaje Tekstin dhe Shtyp ENTER ne tastaturen tuaje.

Festoni me Stupcat 2009 Pjesa 3 Kohezgjatja 1:18:55 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Prrall me Tupan Emisioni i 80 Kohezgjatja 1:24:58 Minuta